Prekių Grąžinimas, garantijos


Teikiama baldų surinkimo paslauga: vienas baldas 50 eurų.
Teikiama užnešimo paslauga: 1 aukštas – 10 eurų.
Užsakymo vykdymas trunka nuo 4 iki 8 savaičių.
Renkantis norimą spalvą, užsakymo vykdymo trukmė gali padidėti iki 9 savaičių.
Jeigu yra sandėlyje, baldus pristatome per 2-7 darbo dienas.

PRISTATYMAS Lietuvoje 20 EURŲ, iki namo (išskyrus Neringos savivaldybę), arba iki kur gali privažiuoti mūsų transportas.
Pristatymo metu patikrinkite pakuočių būklę. Jeigu pastebėjote, kad pakuotės yra pažeistos, galite nepriimti siuntos. Būtina tai pažymėti pristatymo dokumentuose. Jeigu prekę priėmėte ir pasirašėte siuntos važtaraštyje, skaitoma, kad siunta pristatyta be pažeidimų ir pretenzijų neturite.
PREKIŲ PIRKIMAS, KURIŲ KAINA IKI 100 EURŲ (IMTINAI) – ATSISKAITYMAS TIK BANKO PAVEDIMU.

Baldams, išvežtiems į užsienį, garantija netaikoma.
Išparduodamoms prekėms garantija netaikoma.
Perkant lovas be čiužinio, garantija netaikoma pakėlimo mechanizmui.

Suteikiame 2 metų garantiją gamykliniam brokui (išskyrus užsakymams su individualiu spalvos/gobeleno, komplektacijos pasirinkimu).
Grąžinant nepažeistą, atitinkančią užsakymą prekę , sąlygos aptariamos atskirai.
Spalvos internetinėje parduotuvėje gali skirtis nuo realios spalvos dėl nustatymų jūsų kompiuteryje, telefone, planšetėje.
Nuotraukos internetinėje parduotuvėje yra demonstracinio pobūdžio ir gali šiek tiek nesutapti su realia baldų išvaizda.
Gamyklinio broko keitimas trunka 2 mėnesius (pildoma pretenzija gamintojui ir siunčiama kartu su broko nuotraukomis).
Būtina saugoti pirkimo dokumentus 2 metus!
Gamybos laikas – tai laikas, trunkantis pagaminti baldą. Atsivežimas iš gamintojo iki mūsų sandėlio ir pristatymas užsakovui į šį laikotarpį neįeina.

Prekių grąžinimo ir keitimo taisyklės:
El. parduotuvės www.etabaldai.lt pirkėjas turi teisę atsisakyti prekės pranešdamas apie tai raštu pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo ar atsiėmimo dienos.
Pirkėjas turi užpildyti pardavėjo atsiųstą prekės grąžinimo / keitimo prašymo formą. Šis prašymas reikalingas mūsų įmonės buhalterijai pinigų grąžinimui pagrįsti ir prekių apskaitai sutvarkyti.
Pirkėjas gali pasinaudoti šia teise nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį, tik jeigu daiktas nebuvo naudotas, sugadintas ar jo išvaizda ir pakuotė iš esmės nepasikeitė.
Jeigu grąžinta / pakeista prekė yra kokybiška, pinigai arba jų dalis bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo grąžinimo prašymo formos užpildymo.
Pirkėjas gali pardavėjo prašyti pakeisti naują kokybišką prekę į kitą prekę su pinigų priemoka arba be jos. Prekė keičiama gali būti dėl išmatavimų, talpos, svorio, spalvos, medžiagos, formos.
Grąžinama prekė turi būti gamintojo pakuotėje ir su visais jai priklausančiais priedais (instrukcijomis, ir kt.). Grąžindamas prekę, visai atvejais Klientas privalo pridėti etabaldai.lt prekių įsigijimo dokumentus ar jų kopijas (PVM sąskaitą faktūrą ar jos kopiją).  Jeigu pirkimo dokumento (kasos kvito, mokėjimo kortelės išrašo, sąskaitos faktūros ar kt.) neišsaugojote, prekė grąžinama, keičiama arba kiti jūsų prašyme nurodyti reikalavimai vykdomi tik pardavėjui sutikus

Prekės negalėsime priimti atgal, jei:
Buvo naudota (išskyrus tuos atvejus, kai naudojant garantiniu laikotarpiu paaiškėjo gamyklinis defektas).
Buvo sugadinta dėl neteisingo naudojimo nesilaikant instrukcijos ar ne pagal paskirtį.
Prarado prekinę išvaizdą apžiūrint, išpakuojant ar kitų netyčinių veiksmų.
Nebuvo išsaugoti prekės įsigijimą įrodantys dokumentai ar pasibaigęs garantinis laikotarpis.
Prekė buvo išpakuota ir surinkta nesilaikantis instrukcijos, ar savavališkai pakeista surinkimo schema (išgręžtos papildomos skylės, ne ten prisukta detalė ir pan.).
Kaip Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje yra nurodoma, vartotojas neturi teisės per 14 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnio 2 dalis numato atvejus, kuomet vartotojas neturi teisės per 14 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties. Prie tokių atvejų priskirtinos sutartys dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.

Garantija taikoma 2 metams tik gamykliniam brokui, kurį nustato garantinio skyriaus darbuotojas. O jeigu reikia, atvyksta į vietą ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo pirkėjo pareikštos pretenzijos raštu. Jeigu brokas pasitvirtina, pardavėjas įsipareigoja pirkėjui grąžinti pinigus arba pakeisti brokuotą prekę kita kokybiška preke (jeigu pakeitimui pasirenkama brangesnė prekė), pirkėjas sumoka kainų skirtumą. Jeigu pirkėjas nesutinka keisti prekės, per 14 darbo dienų pardavėjas grąžina sumokėtus pinigus. Tokiu atveju pirkėjas apmoka papildomas transportavimo išlaidas. Jei bus laikomasi taisyklingo naudojimo reikalavimų, garantija taikoma fiziniams defektams ir pokyčiams, jei deformacija sudaro daugiau nei 10 % nuo esamo gaminio aukščio. Garantija taikoma susidėvėjimui ir plyšimams, jei jie atsirado dėl gamybos ar medžiagų broko ir jei buvo laikomasi visų aukščiau pateiktų eksploatavimo taisyklių. Garantijos netaikomos čiužinio susidėvėjimui dėl normalaus jo naudojimo.
Norint grąžinti čiužinį/antčiužinį dėl kitų priežasčių, jis turi būti nepažeistoje ir originalioje pakuotėje, nenaudotas, (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė). Transportavimo išlaidos negražinamos. Kokybiškos supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių negali būti grąžinamos (Civilinio kodekso 6.228.10 straipsnio 2 dalies 5 punktas).
Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus. Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės Pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą.
Gavus čiužinį, kiek galima greičiau nuimkite nuo jo polietileninę pakavimo plėvelę. Tai apsaugos gaminį nuo kondensato susidarymo, nuo drėgmės kaupimosi, pelėsių ir puvimo.
Pirmą pusmetį, kas mėnesį, o vėliau kas du mėnesius apverskite naują spyruoklinį čiužinį ant kitos pusės ir apkeiskite galvūgalį į kojūgalį. Tai užtikrins teisingą užpildo pasiskirstymą ir padės išsaugoti čiužinio lygumą.
Niekuomet nesusukite, nelankstykite ir nesuspauskite spyruoklinio čiužinio.
Būtinai kartą į mėnesį čiužinį ir lovos dugną išsiurbkite, kad pašalintumėte besikaupiančius pūkus ir dulkes.
Nenaudokite cheminių priemonių ar baliklių, nes čiužinio medžiaga gali pakisti, dar gali įsigerti kvapas, o juk ant čiužinio miegate.
Niekam, taip pat ir vaikams, neleiskite šokinėti ant lovos. Taip ne tik, kad gadinamas čiužinys, bet ir kyla pavojus nukritus nuo čiužinio susižeisti. Taip pat stenkitės nesėdėti nuolat toje pačioje lovos krašto vietoje.

Čiužinio priežiūros instrukcija:
Kad čiužinys gerai tarnautų pagal savo paskirtį, užtikrintų sveiką miegą ir poilsį, laikykitės tokių taisyklių:
1. Čiužinys skirtas gulėjimui ir miegojimui (negalima leisti, kad vaikai ant jo šokinėtų).
2. Čiužinį dėkite ant nejudamo (nereguliuojamo) lentelinio lovos klojinio turinčio ne mažiau kaip 24 lenteles arba ant plokštinio pagrindo su ne didesnėmis kaip 40 mm kiaurymėmis visame paviršiuje. Nedėkite čiužinio ant nelygaus, skirtingo aukščio, sulaužyto ar nepritaikyto pagrindo. Nelaikyti čiužinio ant metalinių grotelių. Netinkami lovos pagrindai neleidžia laisvai cirkuliuoti orui, gali pradėti kauptis drėgmė. Naudodami tinkamą lovos pagrindą ir taisyklingai vartydami ar apsukdami čiužinį pailginsite jo tarnavimo laiką, o kartu sumažinsite deformaciją, kuri negali būti didesnė kaip 10 % bendro čiužinio storio. Čiužinį vartyti turi mažiausiai du asmenys. Niekada to nedarykite vienas.
3. Kad apsaugotumėte gaminius nuo išsitepimo, naudokite specialius užtiesalus, kuriuos galima skalbti. Kartą per savaitę bent kelias valandas vėdinkite kambarį ir čiužinį, nuėmę nuo jo patalynę. Tokiu būdu nesikaups drėgmė ir bus užkirstas kelias pelėsių plitimui. Venkite šlapinti ar drėkinti gaminius.  Jei ant čiužinio išpylėte kokio nors skysčio, nedelsiant nusausinkite skysčio perteklių, nuimkite užvalkalą ir leiskite gerai išdžiūti. Jei po džiovinimo čiužinyje atsiras dėmių, geriausia naudoti šaltą vandenį ir švelnų muilą arba apmušalų valymo priemonę. Priemones naudokite atsargiai, kad čiužinys nepermirktų vandeniu arba valymo skysčiais ir pakartotinai leiskite gerai išdžiūti.  Venkite cheminių medžiagų, kurios gali pakenkti čiužinio dalims ir daryti įtaką naudotojo sveikatai. Čiužinio užvalkalą būtina prižiūrėti remiantis etiketėje nurodytais ženklais.
4. Čiužinius, kuriuose yra latekso, reikia ypatingai saugoti nuo tiesioginių saulės spindulių ir drėgmės, juos dėti tik ant medinių ar klijuotos medienos grotelių, nes tokio tipo gaminiams reikia ypač gerai ventiliuojamo pagrindo. Čiužinio su lateksu negalima dėti tiesiai ant grindų ar uždaros konstrukcijos lovų.
5. Čiužinį reikia nešti vertikalioje padėtyje. Tai lengviausias ir saugiausias būdas, norint išvengti pažeidimų.  Šoninius čiužinio laikiklius naudokite tik jį apverčiant, niekada už jų paėmę neneškite.
6. Dėl ypatingo pagrindą sudarančių medžiagų elastingumo gali atsirasti +/-2 % leistinas čiužinio matmenų nuokrypis. Toks nuokrypis nėra laikomas čiužinio broku. Dalinis čiužinio minkštumo padidėjimas iki 15 % taip pat nėra laikomas broku. Viršutinis čiužinio sluoksnis susideda iš medžiagų, kurios prisitaiko prie kūno formų, todėl laikui bėgant gali atsirasti nežymūs įdubimai, kurie yra neišvengiami. Net geriausias čiužinys laikui bėgant darosi mažiau patogus.
7. Nuvilkdami ir užvilkdami užvalkalą stenkitės nesugadinti užtrauktuko. Naudodami čiužinį jį vėdinkite ne mažiau kaip 6 kartus per metus.

Čiužiniams galioja 6 mėnesių garantija gamykliniam brokui, kurį nustato garantinio skyriaus darbuotojas, įvertinęs situaciją atvykęs į vietą ne vėliau, kaip per 10 darbo dienų nuo pirkėjo pareikštos pretenzijos raštu. Jeigu brokas pasitvirtina, pardavėjas įsipareigoja pirkėjui grąžinti pinigus arba pakeisti brokuotą prekę kita kokybiška preke (jeigu pakeitimui pasirenkama brangesnė prekė), pirkėjas sumoka kainų skirtumą. Jeigu pirkėjas nesutinka keisti prekės, per 14 darbo dienų pardavėjas grąžina sumokėtus pinigus. Tokiu atveju pirkėja apmoka papildomas transportavimo išlaidas.
Ši garantija netaikoma, jeigu gaminys buvo netinkamai laikomas arba naudojamas netinkamu būdu, sugadintas, pakeistas, valytas nepritaikytais tam būdais ir valymo priemonėmis. Garantija neapmoka natūralaus susidėvėjimo, įpjovimų arba subraižymų, taip pat defektų, atsiradusių dėl kratymo ar nelaimingų atsitikimų. Garantija netaikoma, jeigu gaminiai buvo laikomi lauke arba drėgnoje aplinkoje. Ši garantija netaikoma papildomiems ir šalutiniams defektams.

Jei bus laikomasi taisyklingo naudojimo reikalavimų, garantija taikoma fiziniams defektams ir pokyčiams, jei deformacija sudaro daugiau nei 10 % nuo esamo gaminio aukščio. Garantija taikoma susidėvėjimui ir plyšimams, jei jie atsirado dėl gamybos ar medžiagų broko ir jei buvo laikomasi visų aukščiau pateiktų eksploatavimo taisyklių. Garantijos netaikomos čiužinio susidėvėjimui dėl normalaus jo naudojimo.
Medžiagos arba gamybos defektų atveju reklamaciją dėl gaminio pateikite toje vietoje kur jį pirkote. Prie reklamacijos pridėkite garantinį lapą ir mokėjimo dokumentą. Be šių dokumentų čiužinys nebus priimtas. Originalus čekis ar sąskaita-faktūra yra reikalingi kaip pirkimo įrodymas. Ši garantija taikoma tik naudojimui buityje.
Norint grąžinti čiužinį dėl kitų priežasčių, jis turi būti nepažeistoje ir originalioje pakuotėje, nenaudotas. Transportavimo išlaidos negražinamos.

ČIUŽINIO KOKYBĖS GARANTIJA NEGALIOJA ŠIAIS ATVEJAIS:
Jei čiužinys netinkamai laikomas, padėtas ar naudotas, neatsižvelgiant į čiužinių naudojimo ir priežiūros sąlygas arba naudotas ne pagal paskirtį;
esant natūraliam čiužinio nusidėvėjimui / nudilimui (įskaitant spyruokles, dangos sluoksnius, čiužinio apvalkalą);
jei čiužinys laikytas drėgnoje patalpoje ar ne patalpose, ar kitose aplinkos ir oro pokyčiams bei taršai atvirose erdvėse;
esant čiužinio apvalkalo ar bet kurio pobūdžio dėmėms, pradegintoms skylėms ir pan. pažeidimams, atsiradusiems dėl neatsakingo naudojimo;
jei metaliniai čiužinio konstrukcijos elementai (rėmas, spyruoklės) deformuoti dėl lankstymo ar kitos mechaninės veiklos, pavyzdžiui, transportavimo ar pernešimo;
čiužinio aukštis pakito mažiau kaip 20 mm. Čiužinio aukštis gali kisti iki 20 mm; tai susiję su leidžiama naudojamų medžiagų tolerancija ir gamybos technologija;
jei čiužinyje atsiranda įdubimų, ne gilesnių nei 4 cm;
jei čiužinys yra antisanitarinės būklės, t. y., jei ant jo yra bet kokio pobūdžio dėmių;
jei pirkėjas bandė remontuoti ar savarankiškai keisti čiužinio konstrukciją arba jo struktūrą (ilgį, plotį ir pan.);
jei čiužinio defektai atsirado dėl aukštos temperatūros, pavyzdžiui, čiužinys naudotas kaip lyginimo pagrindas;
jei čiužinys yra mechaniškai sugadintas;
jei čiužinio defektai atsirado nepriklausomai nuo gamintojo ir pardavėjo.

GARANTINIO ATVEJO PRAŠYMO IR NAGRINĖJIMO TVARKA
Klientas apie kilusią problemą atsiunčia prašymą elektroniniu paštu info@etabaldai.lt, kuriame nurodo prekės įsigijimo datą, prekės defektą, prideda pinigų apmokėjimo kvito ir pirkimo sąskaitos kopijas, taip pat čiužinio nuotraukas. Garantinis skyrius išnagrinėja garantijos prašymą ir pateikia atsakymą per 2 (dvi) savaites. Būtinybės atveju atsakymo pateikimo terminas gali būti pratęstas, raštiškai apie tai informavus klientą. Be šių dokumentų čiužinys nebus priimtas. Sąskaita-faktūra yra reikalingi kaip pirkimo įrodymas.

Broko kilmę  nustato garantinio skyriaus darbuotojas pagal elektroniniu paštu atsiųsta kliento informaciją. O jeigu reikia, atvyksta į vietą ne vėliau kaip per 10  darbo dienų nuo pirkėjo pareikštos pretenzijos raštu. Jeigu brokas pasitvirtina, pardavėjas įsipareigoja pirkėjui grąžinti pinigus arba pakeisti brokuotą prekę kita kokybiška preke (jeigu pakeitimui pasirenkama brangesnė prekė), pirkėjas sumoka kainų skirtumą. Jeigu pirkėjas nesutinka keisti prekės, per 14 darbo dienų pardavėjas grąžina sumokėtus pinigus. Tokiu atveju pirkėjas apmoka papildomas transportavimo išlaidas.

Prekės priėmimas ir pinigų grąžinimo procedūra:
Pirkėjo grąžinama ar keičiama prekė turi būti įvertinta mūsų atsakingo darbuotojo , ar grąžinama prekė buvo naudojama laikantis aukščiau nurodytų sąlygų. Jei buvo nesilaikoma šių sąlygų, dėl prekės grąžinimo, keitimo, pristatymo ar atsiėmimo bus tariamasi su pirkėju individualiai.
Jeigu grąžinama (keičiama) prekė yra kokybiška, pirkėjas apmoka prekės grąžinimo (naujos prekės siuntimo) išlaidas pardavėjui (40 eurų). Tuo atveju, kai pristatyta prekė yra garantinė (neatitinka kokybės reikalavimų) ar turėjo komplektacijos trūkumų, pardavėjas prisiima visas grąžinimo (keitimo) išlaidas.
Jeigu grąžinta / pakeista prekė yra kokybiška, pinigai arba jų dalis bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo grąžinimo prašymo formos užpildymo.
Jeigu grąžinta prekė prarado prekinę išvaizdą dėl pirkėjo kaltės, nes buvo netinkamai ir nesaugiai supakuota ar pažeista atidarymo ir apžiūros metu, bus tariamasi su pirkėju individualiai.

Teisiniai pagrindai
Mūsų tikslas – užtikrinti sklandų pirkėjų aptarnavimą, paremtą kaštų / naudos logika ir abipuse pagarba. Mes dirbame lanksčiai, nekuriame papildomų kliūčių prekių grąžinimui ir nesiekiame papildomai pasipelnyti iš pirkėjų. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo teisių elgtis pagal LR teisės aktus, kai įsigyta netinkamos kokybės prekė. Prekių grąžinimo ir keitimo taisyklės sudarytos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.

ASMENS DUOMENŲ TVARKYMO TAISYKLĖS
1.
Sąvokos
1.1. Duomenų valdytojas ir svetainės www.etabaldai.lt operatorius (toliau – Duomenų valdytojas) yra MB Eta baldai, įmonės kodas 306290588,  Lietuvos Respublika, elektroninio pašto adresas – info@etabaldai.lt.
1.2. Pirkėjas – veiksnus fizinis arba juridinis asmuo, įsigijęs prekių interneto parduotuvėje etabaldai.lt.
1.3. Asmens duomenų tvarkymo taisyklės (toliau – Taisyklės), reglamentuoja pagrindinius asmens duomenų rinkimo, tvarkymo ir saugojimo principus, kuriais remiasi Duomenų valdytojas tvarkydamas Pirkėjo asmeninius duomenis.

2. Bendrosios nuostatos
2.1. Pirkėjo asmeninių duomenų tvarkymą nustato Lietuvos Respublikos Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas ir kiti teisės aktai, reglamentuojantys tokių duomenų rinkimą bei šios Taisyklės.
2.2. Pirkėjų duomenys renkami apibrėžtais ir teisėtais tikslais, tvarkomi sąžiningai ir tiksliai.

3. Asmens duomenų tvarkymas
3.1. Pirkėjas sutinka, kad asmens duomenys, kuriuos jis savo noru pateikia užsakymo metu, būtų tvarkomi remiantis šiomis taisyklėmis.
3.2. Pirkėjas turi teisę susipažinti su savo asmens duomenimis ir teisę reikalauti ištaisyti neteisingus, neišsamius, netikslius savo asmens duomenis, parašydamas el. laišką info@etabaldai.lt arba paskambindamas numeriu +370 63838347. Tokiu atveju pardavėjas nedelsdamas turi įgyvendinti pirkėjo prašymą (per 3-4 dienas).
3.3. Duomenų valdytojas pripažįsta ir gerbia kiekvieno Pirkėjo, kuris daro užsakymą interneto parduotuvėje etabaldai.lt teisę į privatumą. Duomenų valdytojas renka ir naudoja Pirkėjo asmens duomenis (pavadinimą arba vardą ir pavardę, adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą ir kitą interneto parduotuvės užsakymo metu nurodytą informaciją) prekių arba paslaugų užsakymų apdorojimui arba kitų prisiimtų sutartinių įsipareigojimų vykdymui. Klientas darydamas užsakymą gali pareikšti savo sutikimą/nesutikimą dėl jo asmens duomenų naudojimo tiesioginės rinkodaros tikslams. Tai jis padaro pažymėdamas (sutinku, kad jo asmens duomenys būtų naudojami tiesioginės rinkodaros tikslais) arba nepažymėdamas varnelės (nesutinka). Mes siunčiame naujienlaiškį kliento nurodytu el. paštu ir sudarome galimybes naujienlaiškio atsisakyti (naujienlaiškio pabaigoje yra pasirinkimas: „atsisakyti“ – paspaudęs klientas daugiau nebegaus naujienlaiškio).
3.4. Duomenų valdytojas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus Duomenų valdytojo partnerius, teikiančius prekių pristatymo arba kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais kitais atvejais Pirkėjo asmens duomenys tretiesiems asmenims gali būti atskleidžiami tik Lietuvos Respublikos teisės aktų numatyta tvarka.
3.5. Asmens duomenys tvarkomi naudojant saugias priemones, apsaugančias šiuos duomenis nuo neteisėto sunaikinimo, atskleidimo arba kitų neteisėtų veiksmų.

4. Taisyklių keitimas
4.1. Duomenų valdytojas turi teisę iš dalies arba visiškai pakeisti Taisykles apie tai pranešdamas etabaldai.lt interneto parduotuvėje.
4.2. Taisyklių papildymai arba pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos, t. y. nuo tos dienos, kai jie atsiranda interneto parduotuvėje etabaldai.lt.
4.3. Jeigu Pirkėjas nesutinka su nauja Taisyklių redakcija, jis turi teisę raštu jos atsisakyti.
4.4. Jei po Taisyklių papildymo arba pakeitimo Pirkėjas ir toliau naudojasi interneto parduotuvės teikiamomis paslaugomis, laikoma, kad Pirkėjas sutinka su naująja Taisyklių redakcija.

5. Informacijos pateikimas ir perdavimas
5.1. Visi pranešimai, susiję su asmens duomenų tvarkymu, Duomenų valdytojui yra pateikiami elektroniniu paštu info@etabaldai.lt arba paštu.
5.2. Atsakymą Duomenų valdytojas pateikia ta pačia forma, kuria buvo gautas pranešimas arba pretenzija.

6. Slapukai (angl. cookies)
6.1. Slapukų naudojimo tikslai:
6.2 Parduotuvės krepšelio formavimui (svetainės pagrindinei veiklai vykdyti) ir svetainės lankytojų statistiniams duomenims skaičiuoti. Naudojantis interneto svetaine, iš kliento gali būti pareikalauta atlikti registraciją tam, kad jis galėtų užsakyti baldus. Tokiu atveju kliento reikalaujama pateikti asmens duomenis (tokius kaip vardas, el. pašto adresas, telefonas ir pan.). Bendrovė turi teisę savo nuožiūra visais teisėtais būdais naudotis visa asmens pateikta informacija ir duomenimis, kuriuos asmuo pateikia atlikdamas registraciją arba kitais būdais. Slapukas, krepšelio formavimui, sukuriamas, kai vartotojas įkelia prekes į krepšelį, o ištrinamas, kai vartotojas uždaro (atsijungia) svetainės langą (baigia sesiją).
6.3. Duomenų subjekto sutikimo nereikia, jei slapukai yra naudojami internetinės parduotuvės svetainėje pirkėjo pasirinktų prekių krepšeliui formuoti ir pan.
6.4. Jokie asmeniniai kliento duomenys nėra kaupiami slapukų pagalba.
6.5. Būtinų slapukų įrašymo metu jokiems tretiesiems asmenims informacija nėra teikiama. Iškilus klausimams kreipkitės telefonu +370 63838347 ar el. paštu info@etabaldai.lt